Fel som behöver åtgärdas i din lägenhet, allmänna utrymmen eller utemiljö anmäler du till vår kundtjänst via vårt växelnummer 044-775 25 00 under våra ordinarie öppettider eller anmäl fel dygnet runt via Mina sidor eller via mail till info@goingehem.se.
Akut felanmälan och Trygghetsjour utanför våra öppettider ring Securitas 010-4705252.
Fel på TV och bredband åtgärdas av Telia eller den leverantör du beställt av.
Har du problem med de kanaler som ingår i hyran eller om TV-box eller router krånglar ska du ringa 020-202070 för support.
Har du tecknat eget abonnemang från Telia på bredband och det är problem ska du kontakta 020-240250 för support. Har du bredband från annan leverantör ringer du till deras kundtjänst.
Nyinflyttad? Då kan du själv aktivera dina tjänster hos Telia. Klicka på denna länk föratt komma till aktiveringssidan.
Utelåsning
Klicka på denna länk för att komma till sidan där du kan läsa om utelåsning
Bomkörning
En bomkörning uppstår när Göingehem eller vår entreprenör har planerat att utföra ett arbete i er bostad men inte kunnat åtgärda detta av någon anledning. Exempelvis att utföraren inte kommer in i bostaden eller att något har förhindrat utföraren att utföra sitt arbete. Har man som hyresgäst sagt att man ska vara hemma vid utsatt tid eller meddelat att nyckel lämnas i tuben men man inte är hemma eller att nyckeln saknas i tuben kommer en avgift uppgående till 581 kr att tas ut för bomkörningen.